Všeobecné obchodné podmienky

v zmysle § 273 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník (ďalej len "Obchodné podmienky") jazykovej školy Akadémia snov (Bc. Denisa Karaková – Akadémia snov)

I. Vymedzenie základných pojmov a úvodné ustanovenia

1. Prevádzkovateľom webovej stránky a poskytovateľom služieb dostupných alebo ponúkaných na tejto webovej stránke je fyzická osoba Denisa Karaková-Akadémia snov, Pri háji 417, 972 13 Malinová, IČO: 50576798, DIČ: 1078142846 (ďalej v texte aj ako "Poskytovateľ"), ktorá poskytuje služby v oblasti jazykového a mimoškolského vzdelávania (ďalej len "kurz").

2. Objednávateľom služieb Poskytovateľa spočívajúcich najmä vo forme poskytovania kurzov sa rozumie každá fyzická osoba, ktorá vstupuje na webovú stránku www.akademiasnov.sk a objedná si prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na www.akademiasnov.sk, e-mailu, osobitnej prihlášky alebo inou formou kurzy/služby Poskytovateľa (ďalej v texte ako "Študent" alebo "Objednávateľ").

3. Všeobecnými obchodnými podmienkami sa rozumejú tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej v texte ako "Všeobecné obchodné podmienky"), ktoré upravujú zmluvný vzťah medzi Poskytovateľom a objednávateľom kurzu resp. študentom kurzu (ďalej len "Študent") a sú pre tieto zmluvné strany záväzné. Tieto Obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť zmluvy uzavretej medzi Poskytovateľom a Študentom za účelom poskytnutia kurzu Poskytovateľom Študentovi.

4. Službami sa rozumejú služby vzdelávania poskytované vo forme jazykových kurzov, workshopov, webinárov a denných táborov aktuálne dostupných pre Objednávateľov na www.akademiasnov.sk (ďalej v texte aj ako "Služby" alebo "Kurzy").

5. Zmluvou o poskytovaní služieb sa rozumie zmluva uzatvorená medzi Poskytovateľom a Objednávateľom prostredníctvom prihlásenia sa Objednávateľa na ním zvolený Kurz prostredníctvom www.akademiasnov.sk, predmetom ktorej je poskytnutie Kurzu zo strany Poskytovateľa Študentovi za cenu Kurzu podľa Všeobecných obchodných podmienok (ďalej v texte ako "Zmluva o poskytovaní služieb").

6. Objednávanie Služieb cez www.akademiasnov.sk je možné len pre fyzické osoby staršie ako 16 rokov. V prípade objednania Služieb pre Študenta mladšieho ako 16 rokov, takúto objednávku musí vykonať jeho zákonný zástupca.

II. Uzatvorenie zmluvy / prihlásenie sa do kurzu

1. Zmluvný vzťah medzi Poskytovateľom a Študentom vzniká:

– na základe uzatvorenia zmluvy medzi Poskytovateľom a Študentom v písomnej forme,
– na základe objednávky Študenta podpísanej a doručenej Poskytovateľovi
– alebo odoslaním registračnej prihlášky Študenta zverejnenej na www.akademiasnov.sk, pričom Poskytovateľ zašle Študentovi potvrdzujúci e-mail a týmto okamihom je zmluva medzi Poskytovateľom a Študentom uzavretá.

2. Prihlásenie do kurzu je záväzné. Odstúpenie od zmluvy je upravené v článku IV týchto Obchodných podmienok.

3. Študent absolvuje vstupný jazykový test, na základe výsledkov tohto testu mu bude Poskytovateľom odporučený kurz. V prípade, že Študent odmietne absolvovať vstupný test alebo odmietne Poskytovateľom odporučenú skupinu kurzu, nenesie Poskytovateľ zodpovednosť za prípadnú jeho nespokojnosť s jazykovou úrovňou skupiny resp. s jazykovou úrovňou a náplňou jednotlivých vyučovacích hodín kurzu.

III. Platobné podmienky

1.Ceny kurzov (ďalej len "kurzovné") sú uvedené na www.akademiasnov.sk, kurzovné zahŕňa:

  • jazykovú výučbu v rozsahu kurzu
  • študijný materiál (napríklad: učebnica, pracovný zošit,pracovné listy)
  • sledovanie dochádzky
  • záverečné hodnotenie (dochádzka a študijné výsledky)

neobmedzený prístup k doplnkovému online štúdiu počas trvania kurzu

2. Kurzovné je možné hradiť prevodom na účet Poskytovateľa alebo vkladom na účet Poskytovateľa, na ktorejkoľvek pobočke spoločnosti Československej obchodnej banky (ČSOB), a.s. na číslo účtu v tvare IBAN: SK23 7500 0000 0040 3208 9618. Ako variabilný symbol uveďte číslo faktúry, do poznámky prosíme o uvedenie mena študenta.

3. Splatnosť kurzovného je najneskôr v deň zahájenia kurzu, pričom študent je v prípade potreby povinný doložiť doklad o zaplatení (pri prevode z účtu, v prípade, že kurzovné nebolo v deň zahájenia kurzu pripísané na účet poskytovateľa). V prípade osobitnej dohody o splátkovom kalendári je stanovená splatnosť jednotlivých splátok v tomto splátkovom kalendári.

IV. Storno podmienky

1. Žiadosť o storno kurzu musí byť písomná. Podmienky pre stornovanie kurzu (odstúpenie od zmluvy) a vrátenia kurzovného sú nasledovné:

  • Stornovanie kurzu Študentom po zaplatení, avšak pred začiatkom kurzu (t.j. po uzavretí zmluvy) do dňa zahájenia kurzu – storno poplatok je 20 EUR (administratívny poplatok), pričom Študentovi bude vrátená suma kurzovného ponížená o storno poplatok.
  • Stornovanie kurzu Študentom do 14. kalendárneho dňa od začatia kurzu –storno poplatok je 40 EUR (administratívny poplatok), pričom Študentovi bude vrátená suma kurzovného ponížená o storno poplatok a alikvotnú časť kurzovného t. j. o hodnotu lekcií odučených pred doručením žiadosti o odstúpenie od zmluvy.
  • Stornovanie kurzu Študentom počnúc 15. dňom odo dňa začatia kurzu – storno poplatok je vo výške 100% z kurzovného.

2. Poskytovateľ má právo neotvoriť alebo zrušiť skupinový kurz s počtom Študentov nižším ako 6 (výnimkou sú individuálne kurzy) a ponúknuť Študentovi možnosti pokračovať s inou skupinou kurzu na rovnakej vedomostnej úrovni.

3. Poskytovateľ má právo na zmenu v kurzoch (zmena miesta konania, zmena lektora, zmena učebne, zmena učebného materiálu, zrušenie hodiny a pod.) a zároveň si vyhradzuje právo na zrušenie kurzu, prípadne jeho časti. O zmenách v kurzoch sú Študenti bezodkladne informovaní.

4. V prípade zrušenia kurzu alebo jeho časti Poskytovateľom ponúkne Poskytovateľ Študentovi možnosť pokračovania s inou skupinou kurzu na rovnakej vedomostnej úrovni. V prípade, že náhradný kurz je pre Študenta nevyhovujúci z dôvodu iného času, termínu alebo miesta konania kurzu vzniká Študentovi nárok na vrátenie pomernej časti uhradeného kurzovného.

5. V prípade, ak vznikne Študentovi nárok na vrátenie časti alebo celej výšky kurzovného Poskytovateľ vráti príslušnú sumu Študentovi bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 14 dní od zániku zmluvy.

6. V prípade vážnych, nepredvídateľných udalostí alebo okolností alebo zmeny existujúcich udalostí alebo okolností, ktoré sú mimo sféry kontroly Poskytovateľa (napr. verejné nepokoje, vojnové konflikty, teroristické útoky, prírodné katastrofy, požiare, epidémie, pandémie a pod.), si Poskytovateľ vyhradzuje právo, ponúknuť Študentovi zmenu formátu kurzu, lektora, rozvrhu a prechod na online výučbu (pri osobných kurzoch). V prípade zmien z dôvodov uvedených vyššie nevzniká Študentovi nárok na vrátenie kurzovného.

V. Organizovanie výučby

1. Individuálna a skupinová výučba prebieha vo forme online, alebo prezenčnej výučby. Počet hodín, frekvencia, rozvrh a študijný plán je daný konkrétnym kurzom. V prípade individuálneho kurzu sa rozvrh a študijný plán určuje po dohode so Študentom.

2. V prípade, ak Študent zruší plánovanú jazykovú výučbu v termíne kratšom ako do 12:00 hod. predchádzajúceho pracovného dňa pred plánovaným termínom výučby Študent súhlasí s tým, že nemá nárok na uskutočnenie náhradnej výučby a zaplatí za takto neodučenú jazykovú výučbu 100 % dohodnutej odmeny resp. alikvotnú časť kurzovného pripadajúcu na neodučenú výučbu.

3. V prípade, ak dôjde k zrušeniu plánovanej jazykovej výučby najneskôr do 12:00 hod. predchádzajúceho pracovného dňa pred plánovaným termínom výučby, budú Študentovi navrhnuté 2 termíny náhradnej výučby, v čase najneskôr do 45 kalendárnych dní odo dňa, v ktorom sa vzdelávanie neuskutočnilo. V prípade, ak Študent nevyužije ponúknuté náhradné termíny, nárok Študenta na poskytnutie náhradnej výučby zaniká a Študent hradí výučbu vo výške 100% dohodnutej odmeny resp. kurzovného.

4. V prípade skupinovej výučby za neúčasť Študenta na výučbe neposkytuje Poskytovateľ žiadnu finančnú kompenzáciu. V odôvodnenom prípade (absencia na základe predloženia lekárskeho potvrdenia) bude Študentovi ponúknutá možnosť nahradiť si zameškané hodiny v inej skupine na rovnakej vedomostnej úrovni, ak takáto existuje.

VI. Odstúpenie od zmluvy

1. Poskytovateľ môže z dôvodu naplnenia kapacity skupiny kurzu (max. 10 Študentov v skupine) od zmluvy odstúpiť. Prednosť majú Študenti, ktorý skôr uhradili kurzovné. Dňom úhrady sa rozumie deň pripísania finančných prostriedkov na účet Poskytovateľa.

2. Poskytovateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzatvorenej so Študentom a zrušiť bez náhrady účasť Študenta v kurze, a to v prípade, že svojim chovaním ohrozuje majetok alebo zdravie ostatných Študentov kurzu, zamestnancov alebo lektorov Poskytovateľa, alebo závažným spôsobom narušuje priebeh kurzu.

3. Poskytovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj v prípade, ak Študent neuhradí dohodnuté kurzovné v lehote jeho splatnosti príp. v dodatočne poskytnutej lehote na úhradu zo strany Poskytovateľa.

4. Študent môže kedykoľvek odstúpiť od zmluvy, pričom podmienky vrátenia kurzovného a storno poplatky pre prípad odstúpenia sú upravené v článku IV. (Storno podmienky) týchto Obchodných podmienok.

5. Odstúpenie od zmluvy musí byť písomné a doručené druhej zmluvnej strane alebo uskutočnené v inej forme umožňujúcej zachytiť jeho obsah, a to prostredníctvom elektronickej pošty – e-mailom na adresu akademiasnov@yahoo.com. Na tento účel môže Študent použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je uvedený v prílohe č. 1 týchto Všeobecných obchodných podmienok.

VII. Ďalšie dojednania

1. Akékoľvek zmeny v týchto Obchodných podmienkach príp. v zmluve budú realizované v písomnej forme so súhlasom oboch zmluvných strán.

2. Počas dní pracovného pokoja (štátne sviatky, nedele ako aj ďalšie oficiálne celoštátne stanovené dni pracovného pokoja) sa nevyučuje. Dni pracovného pokoja sú zohľadnené v rozvrhu kurzov t. zn. Študent absolvuje počet hodín kurzu, za ktoré si zaplatil. Školské prázdniny nepatria medzi dni pracovného pokoja.

3. Študent výslovne berie na vedomie, že akékoľvek materiály poskytnuté mu zo strany Poskytovateľa sú predmetom práv duševného vlastníctva. Za týmto účelom sa Študent výslovne zaväzuje zdržať sa akéhokoľvek konania, ktorým by bez predchádzajúceho súhlasu oprávnenej osoby zasiahol do týchto práv, a to najmä vyhotovením rozmnoženín (kópií) materiálov.

VIII. Ochrana osobných údajov

1. Poskytovateľ prehlasuje, že všetky Študentom poskytnuté osobné údaje budú spracovávané výlučne, ak Obchodné podmienky ďalej neuvádzajú inak, za účelom uzavretia zmluvného vzťahu s Poskytovateľom, na účel súvisiaci s poskytovaním služieb Poskytovateľa (najmä kurzy, testovanie), na marketingové účely Poskytovateľa a archívne a účtovné účely, ktorý sa zaväzuje nakladať s nimi v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o ochrane osobných údajov") a Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov – ďalej len "Nariadenie") a zákona č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o el. komunikáciách").

2. Študent je povinný poskytnúť osobné údaje, neposkytnutie osobných údajov má za následok neuzatvorenie zmluvného vzťahu. Doba spracúvania osobných údajov je počas trvania zmluvného vzťahu. Študent svoj súhlas na spracúvanie osobných údajov môže kedykoľvek odvolať. Osobné údaje budú uchovávané 10 rokov odo dňa skončenia zmluvného vzťahu.

3. Poskytovateľ poskytne osobné údaje Študenta lektorom, orgánom verejnej moci, súdom, orgánom činným v trestnom konaní, advokátom a ďalším subjektom, ktorým poskytnutie osobných údajov vyplýva Poskytovateľovi zo zákona. Osobné údaje Študenta nebudú poskytované do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácii. Poskytovateľ postupuje pri zaobchádzaní s osobnými údajmi Študenta v súlade s ustanoveniami Nariadenia , zákona o ochrane osobných údajov a zákona o el. komunikáciách.

4. Študent berie na vedomie, že je povinný svoje osobné údaje uvádzať správne a pravdivo a bez zbytočného odkladu informovať Poskytovateľa o zmene svojich osobných údajov. Študent má ako dotknutá osoba, ktorej osobné údaje sú spracúvané Poskytovateľom, právo od neho požadovať prístup k osobným údajom, ktoré sa ho týkajú, ako aj právo na opravu, vymazanie alebo obmedzenie spracúvania týchto údajov.

5. Študent uzavretím zmluvného vzťahu s Poskytovateľom, na ktorý sa vzťahujú tieto Obchodné podmienky potvrdzuje, že všetky ním uvedené/ poskytnuté osobné údaje sú pravdivé. Študent zároveň prehlasuje, že si je vedomý dôsledkov uvedenia nepravdivých osobných údajov a nesie zodpovednosť za nepravdivosť osobných údajov.


Tieto Obchodné podmienky sú platné a účinné od 30. januára 202

Príloha č.1

Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku a zmluvy uzavretej mimo sídla Akadémia snov

Komu:

Bc. Denisa Karaková-Akadémia snov, Pri Háji 417, 972 13 Malinová,
e-mail: akademiasnov@yahoo.com

Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy o poskytovaní

služieb/zmluvy o poskytovaní kurzu:

.....................................................................................................................................

Dátum objednania/dátum prijatia* ..................................................................................

Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov*

.....................................................................................................................................

Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..................................................................................

Dátum ................................ .................................

Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov*

(ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe)

*Nehodiace sa prečiarknite